EFTER EN LÅÅÅNG PROMENAD..... xd

Haahah, idag efter skolan så va jag me Narin, Amanda och Angie! :D
Fan va kul vi hade först så va vi hemma hos min och typ kolla på en gammal video där jag & Amanda sjöng på en julafton för några år sen ;)
Hahaha, sen typ flumma vi massa och spelade in några roliga filmer! :D

Aah, sen skulla Narin och Angela hem så vi följde med dom ut till vägen, och det typ snöade skitmkt, va skitkuul juh xd
Sen typ lekte jag och Amanda snöleoparder? xd
Hhaha sånt man bara kan göra med henne xd <3333
Älskar dig syssling <3333333333333

Aa sen gick jag och Amanda hem till mig igen och va här i typ en kvart, sen skulle hon hem så jag följde med henne t bussen (:
Men då hade hon typ läst fel på tabellen, så att den bussen hon skulle ta skulle gå om en halvtimma, så istället för att gå tbx till mig och vänta så typ tog vi bussen lite fram och tillbaka, och gick skitmkt!

Så idag har jag vart ute och gått i typ 2 timmar samanlagt ! ;)
Fast kanske inte riktigt men de e ändå duktigt, eftersom det är snöstorm ute! ;)

Hahha xd















HAHHA, det var en bil som va helt jävla insnöad xd








Hahah kolla mitt hr, inte lite snöigt ? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0