GYMNASTIK

Hahha, ska ha gymnastik imorgon på idrotten, kommer faktiskt bli jättekul tycker jag. Gick ju på det när jag var liten, först typ är jag var 4-5, sen slutade jag typ i förskolan, och började igen i typ 1:an ;)
Och då gick till typ 4:an innan jag slutade! xd

Hahah, men får se hur det går imorrn, vi ska typ inte göra volter och sånt, men vi kommer få göra kullerbyttor och hjulningar och sånt, så det är juh jättelätt, hoppas att vi kommer få göra handvolter, för det kan jag i alla fall nästan! ;)

Kommentarer
Postat av: Angela

tänk om jag inte älskar Narin då'? ;)

Me jo! JOHANNA LÄS LITE!

Haha! bara 10 stycken fick jag välja!

Finns tuuusen till!

2011-02-24 @ 19:48:33
URL: http://annggiiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0