NACKA FORUM

Idag var juh jag i Nacka Forum med Angela, köpte två saker som jag visar sen.
På bussen dit var det typ en cp kille, han typ slog mig med sin väska och så?  Sen låg han och skrek...
Och när vi va typ vid Sikla, så va de en tant som fråga mig typ; är dethär sikla köpcentrum ? 
Och ja bah Ehm tror de... ? För ja visste inte riktigt, sen frågade hon den där killen oxå, han bah aa. 
Sen tanten typ aa, det är nog det.... Eller nåt, killen bah; tror du jag ljuger eller ? Hahah jag o Angela satt och garva xd <3

Sen när vi va där så träffade Angela nån hon kände, sen typ gick vi runt med dom ett tag innan vi åkte tbx. 
Sen åkte vi typ till Angelas syrras fritids, och hämtade henne, sen åkte vi till Haninge c, för hon skulle köpa en laddare till hennes kamera, sen gick jag hem, för jag trodde att jag skulle på träning, men jag ska inte på den, för jag e typ lite förskyld, och vill inte bli mer sjuk. Så då kunde jag juh vart med henne längre! -.- Ajja försent nu!

bilder på det jag köpte kommer senare! <3







Hhaha, det va  ett rör som va helt böjt ! xd



Angela på bussen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0