ROMME


Jaa, var i Romme idag! :D
Va sjukt kul kan jag säga, och bussresan dit oxå, hahaha, jag zelda, Narin och Angela tog platserna längst bak :D
Sen satt vi där och flumma och sjöng och så. Sen tog det typ lite mer en tre timmar att åka.
Och när vi kom fram så skulle alla gå och hyra skidor, för utom jag, för jag hade ju redan min snowboard, och Johanna O hade oxå med sig eget, så vi åkte typ tilsammans lite medans alla hyrde. Hahah, och alla mina kompisar va så dryga och kollade aldrig på mobilen, så dom svarade inte när jag ringde, så fick åka med Johanna och dom ett tag ;)

Sen åkte jag med några olika, fast jag känner mig taskig för jag över talade alltid folk att ta svarta backar, sen typ vågade dom inte efter halva eller nåt xd
Men aa, har åkt  alla svarta backar i Romme nu! (med snowboard) *stolt*

Så aa och det var fett kul att åka med Kajsa, hon är jätteduktig på Skidor, hon kunde åka baklänges och så!
Hon åkte fett snabbt i svarta backarna, fast jag ¨kte faktiskt oxå rätt snabbt där! :)



hahha, bara vi som fattar xd








geekar bilspel...




Johanna










Narin vgade inte åka skidor ner för en brant backe så hon tog av sig dom :P





































hahah, typ första gången Zelda inte har foundation ? xd






Puss och hej leverpastej !


Kommentarer
Postat av: Rayanaida

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2011-09-20 @ 13:51:55
URL: http://rayanaida.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0