THE PARTY

Det var skitkul på festen igår! Hahhah, snacka om lyckad födelsedag ;) Först typ så körde vi massa leker, typ att man hade en minut på sig att göra nt, jag skulle t.ex stapla 6 äpplen ovanpå varandra, fast jag failade.
Sen körde vi lite andra lekar, t.ex att alla i laget höll varandra i handen, sen skulle man ''föra'' en rockring från ena enden till den andra genom att man skulle klättra igenom den typ.
haha, vi körde också att man skulle ha ett äpple under hakan, sen skulle man skicka det till andra änden fast man fick inte använda händerna, så man va typ tvungen att klämma sin haka under den andras, för att ta äpplet, och jag fick stå bredvid en kille, hahha ;)

Aa, sen fick dom som ville basta och duscha, fast det gjorde inte jag. Sen åt vi, det blev tacos.
Sen hade vi lite tävlingar, typ att man skulle svara på olika frågor och så.

Sen så dansa vi typ resten av kvällen, ända tills det sluta vid 12 :)
Hahahah, det var askul, var uppe och dansa nästan hela tiden! :P ♥



Tog lite bilder oxå, fast fattar inte min nya mobil, för det gick inte att ladda över bilderna, men ska fråga pappa hur man gör så lägger ut dom sen! ♥

Pussssssssssssssssssssssss! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0