- OJJ DÅ -

....

Uppdatering har legat i botten nu i några dagar...
aja, inget att göra åt, nu medans jag knappt har bloggat så har jag bland annat vart i Port 73 (i onsdags)
med Emilia, Lidija och Ellen. Det var jättekul! :)
Vi gick runt lite, sen köpte vi semlor, mumsigt värre! ;)

Och idag mina vänner, har jag åkt skridskor! (asså med skolan) Hihih, trevligt värre ;)
Juste och innan de hade jag utväcklingsamtal, det gick bra, fast har väldigt höga mål sen i 9:an kan jag lova!
Eller aa enligt mig själv ;) Sen fick jag reda på en liten rolig sak som jag känner mig fett stolt över ! :D
Fast de får ni inte veta! Mwahahaha!! ;)

Och idag har jag även haft genrep inför dansuppvisningen imorrn. Sjukt kul tycker jag att dansa inför publik, man blir så glad och vill lixom göra det om och om igen!! :D
Får iaf göra det imorrn 2 ggr till. :) Ska juh va med på 2 uppvisningar.
Sen är det jättekul att kolla på alla andra grupper som dansar, alla är så duktiga!!! :D


Ojj, dethär blev ett rätt så långt inlägg xdd
Men det gör inget :D

Juste lägger kanske ut lite bilder från de senaste dagarna snart.

Sen imorronbitti får ni se vad ja ska ha på mig på dansuppvisningen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0