BADA MED KRABBORNA



Idag har det vart ganska så fint väder här i norge! ;)
Har solat, packat, och badat lite! :D
Fast idag badade vi inte på stranden som vi brukar, badade på en annan strand precis här neranför, fast där e de typ massa stenar och tång!
Men vi badade ändå och hoppade från en sten, det var kul! :D
Fast det var bajsläskit, för det fanns massa krabbor där! ''/
Höll på att skita på mig, men vet ni vad modig jag var, jag hoppade faktist fast det var krabbor typ precis där jag hoppade!
Haha, fast min syrra höll på att skrika om att de var en stor krabba precis bredvid mig och att den skulle bita mig i tån och sånt, uch, inte schysst :(
Blev så stressad och rädd att jag knappt kom upp igen xd

Hahah ;)


Hejjdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0