BORTA BRA MEN HEMMA BÄST <3

Hejsan allihopa! :D
Nu är jag äntligen hemma! (A) Superskönt! (:
Bloggade juh ganska så mycket när jag var där, så då behöver jag ju inte berätta vad jag gjorde där, eller hur ? ;)
Kan berätta vad vi gjorde på vägen hem, då stannade vi i Östersund och hälsade på ngra kompisar där, och sov där oxå :)
Men i går så gick vi typ på stan och kollade. Sen är de typ en jättestor fotbollscup där i Östersund, och det var typ lag från hela världen där! ;O
Typ från afrika, sydamerika, & thailand bland annat ! ;)
Hahah vill åka på den cuppen nån gång verkade skitkul där, och blev fett sugen på at spela fotboll! xd
Men hahha, sen så åkte vi juh hem idag, tog typ 7 timmar tror jah.


Men nu är jag iaf hemma, skönt som fan! ;)
Känner mig riktigt sugen på att shoppa oxå, längesenja gjorde de senast. Och behöver nya kläder oxå tycker jag! :D Men nån som vill följa med mig till centrum nån dag? :)

Förresten vet ni, nu äre bara 1 vecka kvar till sports camp!!!! :D Hhahhaa längtar ihjäl mig! :P





Therese i Östersund ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0