LIKA SOM BÄR




 








Omg, träffa en kille på ssc, som vaar typ en kopia av Justin när han var 15, Omg ;_;
Första gngen jag såg han höll jag typ på att dö, ville bara skrika xd <3
Fast han är inte så jättelik Justin på bilderna, för när jag skulle ta kort så försökte han typ bara se cp ut... ;)
Skulle ta en bild tillsammans med han oxå, men han sa att vi skulle göra det på discot istället för så skulle han fixa sig o så, men då glömde jag de ;(
Men tänk, jag har träffat, pratat, och kramat Justin Bieber! :D
Fast sen så va de juh inte riktiga Justin Bieber... ;)


Hhaha, men vad tycker ni, visst är dom lika?? :)

Kommentarer
Postat av: Ivi

Haha shit vad lika! :o<3

2011-07-25 @ 21:09:46
URL: http://figures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0