ON THE TRAIN

12910395129896_large


Hejjhej, nu sitter jag på tåget på väg till Norrköping (stadiumsportscamp)! :D
Som tur va slapp jag åka ensam, chattade med en på fb förut som jag träffade på sports camp för 2 år sen, hon sa att hon och hennes kompis oxå skulle åka tåg, och dom bor här i stockholm, så bokade plats nära dom! :)

Hhaha, hade vart läskit att åka ensam, för förra året jag åkte till sportscamp, när jag kte med min syrra så satt det typ en gubbe bredvid oss, han typ satt och drack vin och typ pratade med oss, han var helt störd, sen typ snacka han skit om en tjej som satt lite längre bort!? xd
Hhaha, och sen var tåget typ försenat, eller de typ stannade för det gick inte att åka, så den stannade i kolmården, en station innan Norrköping, och då typ gick den där gubben ifrån och sa att han skulle gå och prata med den som styrde tåget, för han sa att han kände han typ?
Sen glömde han sin plånbok! :O HAhaha  :D  
Men vi fick typ iallafall åka buss därifrån. Och sen kom vi jätteförsent.. ;) Hahha xd

Så hoppas inte dethär tåget blir försenat nu då! ;) Ajja, pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0