SEGELJOLLE?

Mamma och pappa har typ vart och köpt en begagnad segeljolle, som vi ska ha ute på landet typ xd
Hhaha, vi har haft en segeljolle där förut men den är typ ganska liten, så denhär är större, men vetefan om jag vågar styra/ åka med den, för förra året var jag och Nora ute med den lilla, och det gick väl sådär... ;)
Hahha, vi skrek en del, och var jätterädd för att få en pinne i huvet xd Sen när vi skulle segla in igen till bryggorna så höll jag typ på att åka på en gammal tant som skulle bada, hahahah xd Kunde typ inte stanna ;)

Men ahh, så får se om jag vågar! ;)






Typ så stor är den kanske? (Bild från google)
Hhaha, fast den som vi köpte är mycket gammlare, tror jah! :)

Kommentarer
Postat av: Nora

asso omg, det va ju skit läskigt! Det kom ju typ in vatten och grejer hahah, minnen xD<33

2011-07-25 @ 12:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0