GRÖNAN IGÅR!

Igår efter skolavslutningen åkte jag juh till grönan! :)
Åkte dit med Narin Olle och Tomas, sen kom dom andra typ en timma senare eller nåt för att Zelda, ANgela och Klaudia skulle kolla på när niorna uppträdde och sånt, och Amanda, Mathiz, och Linus skulle typ och byta kläder.
Men ahh, vi hade sjukt kul iaf! :D
Åkte mest popexpressen! ;) Sen åkte jah tilt oxå, för tredje gången, hahah  fast har inte åkt vanliga fritt fall än! xd
Och sen typ försvann Tomas när vi träffade bamse typ, hahah sen svara han inte när vi ringde och så, så vi trodde han hade blivit tagen av bamse, hahha :D

Men nu kommer bilder istället, hahah hade lite press på mig att lägga ut bilder för det var som vanligt typ bara jag som tog bilder hahah, så alla frågar när jag ska lägga ut dom ;)
Men här kommer dom! :D





Narin och Olle i kärlekstunneln ;)


Narin blev lite sjuk!.. ;)


I kön till twister, hihih den var faktist roligare än jag trodde, speciellt första backen! :D

















Narin och Linus i kön till insane! ;D Fast man ser inte så jättebra! ;)



Narin och Linus när dom åker upp! Sen sitter Olle, och Tomas tror jah där bakom ;)




Tjoho! :D



Det var skitmånga läskiga fåglar som flög jättenära oss när vi skulle äta bara för att idioterna bredvid mig satt och mata dom, fast än det stog en skylt att man inte fick det! :( Dom var superläskiga!!!!



Klaudia, sötnos i kön till insane! :D



Våra åkband haha, det var bara vi som hade såna för alla andra hade guldkort så dom fick några andra ;)









Folk som åker kärlekstunneln! :P



Bamse!!! :D (Troligen kidnapparen till Tomas!)






Sötnosar! :))


Suddig bild från lustiga huset! ;)



Klaudia, ja, Zelda och Narin när vi åker tilt! :D

Video från när vi åker, fast den är jättelång så spola fram till typ halva! ;)








I kön till jetline! :D



Linus och Olle! :)








Narin kör grodspel..


.. och vann en groda! :D



Narin i flygande mattan, då hade alla åkt hem så då var det bara vi kvar! Fast då regnade det jättemycket, och det var iskallt, och alla dom roliga sakerna var typ stängda på grund av regnet, så vi åkte flygande mattan, hahah vi trodde typ den skulle va ganska tråkig, sen kittlades det asmycke i magen, hahah vi typ satt och asgarva!! ;P <333





Bajslyckad start på sommarlovet kan jag iaf säga, hejjdå! :))



Kommentarer
Postat av: Anonym

e narin o olle tsm? ;)

2011-06-15 @ 14:15:32
Postat av: Jojjo :D<3

nej de e dom inte ;)

2011-06-15 @ 17:26:46
URL: http://johannnaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0