HOME (:

Hejsan bloggen!
Nu är jag hemma från Aros cuppen, kom hem för några timmar sen,  det har vart så sjukt kul!!! :D

Vi gick nästan till a-slutspel, men vi kom till b-slutspel istället, fast vi förlorade första matchen där, hahah, vi var typ helt proppsäkra på att vi skulle gå till final, men sen blev det juh inte precis så! xd
Haha ;) Fail!
Fast den matchen körde vi i värsta gäggan!´Det hade juh regnat så planen va alldeles brun! Hhaha, och sen efter när vi förlorat så va det många som typ rullade i leran hahah,. jag gjorde inte de, men blev lite kladdig ändå, när folk kastade gägga på mig och så xd
Hhaqha va superkul! :P
Sen var det disco, det var oxå awesome! :D
Hihi, fast det var typ massa p12 och mindre som ville dansa, hhaha ;)



Men ahh, nu kommer bilder, tog inte så jättemånga, men har snott 2 st från Anders, tränaren :) '




Typ andra kvällen, då fick vi glass :P


Efter discot, åhhhhhh, det va så kul! :P Fats ja ångrar en sak... xd


Jag ute i ösregnet... ;)


Klassrummet vi sov i :)




Hela laget :))


Höhöhö, fast alla blev mer leriga senare ;)











Hahha, helt bruna juh, fast jag blev inte så lerig, fick ganska mycket på tröjan, men jag lixom badade inte i leran! Hhaha, sen blev jag kletig i ansiktet, Steffis fel!


Dålig/ful bild xd










Hahah, Isse, knäppa unge! xd


Sista kvällen (igår kväll) åt vi donkenfoood! (A)









Kommentarer
Postat av: emma

kul ni verkat haft det :D

2011-06-21 @ 15:50:12
URL: http://typsemma.blogg.se/
Postat av: feliciajonson :)

hej!

jätte fin blogg :)

följa varandras blogg ?



http://feliiciajonson.blogg.se/

2011-06-21 @ 15:57:06
URL: http://feliiciajonson.blogg.se/
Postat av: Lidija<3

Haha normal Isse e då ? xp

Hoppas du hade roligt! Ses om typ 2 månader<33

2011-06-21 @ 17:35:30
URL: http://lisho.devote.se
Postat av: Anonym

du va ju typ inge smutsig alls på den där grupppbilden..?

2011-06-21 @ 19:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0