LANDET

Hej bloggen!  :D
Om ni undrar varför jag inte har uppdaterat på länge, så är det för att jag har vart på landet! :)
Har vart superkuligt, fast än jag har vart lite förskyld ;)
Har iaf vart med Nora och Amanda! :) Kuuuuuligt, hahah och dom har badat, fast inte jag :( Blev väldigt sugen, vattnet såg supermysigt ut, fast det var ganska kallt.. ;)

Haha, sen glömde jag min laddare-sladd där. Smart chey! Som tur är så har min syrra oxå en xperia, så jag kan låna hennes laddare! :D Hahah, annars hade det vart katastrof, hade inte kunnat ladda över bilder heller! ;)
Men nu kan jag iaf ladda över bilder, ni får se dom senare! ;D





Okej, 2 fick ni se nu ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0