NORGE

Hejsan bloggen, om några dagar så kommer ja åka till Norge! Har släktingar där så ska typ hälsa på dom, kommer va borta i 2 veckor, så räkna inte med att jag uppdaterar så bra då! ;)
Men i Norge så kommer ja typ bada, (om det inte är för kallt), sen kommer vi nog fiska, jag är fett grym på det! :D Sen kanske ja & therese spelar fotboll me sysslingarna, det gjorde vi typ jättemycket förra gången vi va där. Ajja, kanske inte låter så jättekul att va där, men ja står nog ut i en vecka! :)
Kommer ju vara borta 2 veckor, men på vägen dit ska vi typ stanna på campingar & sånt, sen hälsa på kompisar! ;)

Men här kommer lite bilder från förra gången jag va i Norge! ;D
(För 2 år sen)


Hahah, jag och min syrra klätrar xd









:D



Hihi, det är jättefina stränder där, fast det är iskallt i vattnet! xd


Sen är det typ ljust hela nätterna ibland!


Tycker iaf attt det är fint i nordnorge! (:


Kommentarer
Postat av: Lidija<3

Sv: Aa de e 2 månader.. :( Men vi får va ngn gång sen när ja kmr (för det var jäättelänge sen) ;)<33

2011-06-21 @ 20:20:30
URL: http://lisho.devote.se
Postat av: Steffie

Skulle du vilja vara jättesnäll och rösta på min klänning här:http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=KNTLFR2XWorTA1guZLqTmVvbvplJqxi1A3AEHzbcdGte6NOUW3l7

Helst 5 stjärnor hehe!

Skriv en kommentar på min blogg att du röstat så länkar jag dig när tävlingen är slut!

TACK PÅ FÖRHAND! :)

2011-06-21 @ 22:35:44
URL: http://steffie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0