PANG PRIS!

Hahah, idag efter skolan följde jag med Kajsa, Emilia och Klaudia till centrum! :)
Kajsa skulle klippa sig, och Emilia skulle köpa nagellack ;) Sen köpte i glass oxå! :D
Sen gick vi till br, och på leksakerna där så hade dom satt lappar som det stog ''pangpris'' på, då tog vi varsin och satte dom i pannan, hahah va skitkuligt, alla kollade ;) 
Sen skulle Kajsa sätta den på rumpan med den fastna inte :( 
Ajja, sen när vi gickgenom min gamla skola (då hade EMilia gått)men då kom iaf mitt gamla fadderbarn, Hannah typ och kramade mig sen komdet ngra småtjejor och typ frågade oss varför vi hade lapparna i pannan, 
och sen typ
-Vad betyder pangpris?
-Det betyder pangbrudar!
- Vad är pangbrudar då?
-Snyggingar!
Hhahah xd

- Men en fråga till, vrf ser man hela din den där?
-Min bh? (Kajsa hade typ en stor tröja på sig så man ser bh:n på ryggen lixom ;)
Men sen komm det en kille och typ skrek BH BH BH!!!!

Hahah, då gick vi xd :D

Men ahh, sen skulle Kajsa klippa sig, och då typ gick jag lite efter det ;)





Yeey, pangpris! :D

OCH FÖRESTEN VET NI? DET HÄR VAR SISTA SKOLDAGEN!!!!! :D
IMORRN E DE SKOLAVSLUTNING!!!!! (A'

Kommentarer
Postat av: lilli<3

va ni i haninge c efter skolan? ;)<3

2011-06-13 @ 20:10:36
URL: http://lisho.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0