SKOLAVSLUTNINGEN ♥

Det fick bli den här klänningen jag hade på skolavslutningen! ;) <3







Hihi :D <3

Men på skolavslutningen så va vi bara där i typ lite mer än en halvtimma, först prata Johan lite, sen skulle vi typ skriva dikter, hahah vår va bäst tycker jag fast vi vann inte, kom 2:a, och dom som vann fick godis :(
Men här e en video från när vi läste upp vår dikt: :D

 

Vacker vaaaah? :D



Hihi, sen fick vi våra omdömmen och jag fick mvg i 4 ämnen! :D
Sen fick jag g i 2 ämnen, och resten vg! :D Fast sen var det juh några ämnen vi inte läste den här terminen oxå ;) Men va iaf fett nöjd! :D




Johan, bästa handledaren fast han ska sluta i höst ! :(
Så vi ska typ få nån som heter Lasse, hahah han verkar läskig!!! :O


Aja, hejdå! :)






Kommentarer
Postat av: Ebba

Fin fin klänning! Kika in på min blogg och du kan vinna en länkning, genom att gissa din galnaste och roligaste gissning på vad det är jag shoppat på internet, eller du kanske redan vet vad det är..?;)

2011-06-15 @ 21:18:33
URL: http://livetsomebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0