TOM TITS = KUL! :D

Det var faktist skitkul på Tom tits! :D
Fast det tog typ 2 timmar att åka dit! :O Men när vi kom fram så sprang vi runt och gjorde massa olika saker, och jag tog massa bilder och videos, så ska lägga ut dom, sen skriver jag under vad det var för sak! ;D


Narin, Kajsa, och Klaudia på pendeln ;P


Jojjo, Zelda, och Angela när vi va där och satt och vänta :)


Haha, vad muppad jag ser ut xd
Jag gjorde iaf en sak, kolla på videon! ↓


Hahha, man skulle typ dra ner den där saken, då fick man fart och flög typ upp :P
Hahah, den var skitkul, fast Angela sluta filma när jag började komma högt upp ;(



Hahah, den klart roligaste saken på hela Tomtits, det var som ett runt litet rom, som var lite längre ner, och då skulle man stå där mot väggarna, sen började saken snurraoch d typ sögs man upp på väggarna och golvet sängtes ner, så man satt lixom fast på väggarna, det var sjukt kul, kolla videon när jag, Narin, Amanda, Mathiz, Paou, Klaudia, Kajsa, Linus, Olle, och Tomas åker!


 (Varning, vi skrek väldigt mycket)
 
Gaah, vad kul detvar! :D
Hahhah, fast vi skrek s högt så den där gubben som jobbade där satt och höll för öronen :P
Hahah, vi skrek typ mest av alla som hade åkt den, och blev typ yrast efter, man kunde typ inte gå! ;P




Narin :D




Hihi det var en rolig snurrsak där, som oxå fanns på sportscamp förut, men den här funkade inte :(



Haha, det var en knapp so det stog fagott på ! xd










Hahah, det var en rolig grej man kunde hoppa runt i, fast jag typ ramlade xd Hahah faaaail ;)










Hihi, det var en jättelång ruchkana, och vi skulle åka 2 och 2, fast egentligen fick man bara åka 1 i taget, men sen åkte Narin och Mathiz före oss, och då hörde man typ ett konstigt ljud, och sen typ aj! AJ ! AAAAJ! Så då vågade jag inte åka xd Men Narin hade typ skrapat i armbågarna eller nåt :/




















Hahah, sen var det en fontän vi sprang och lekte i, var superkul, fast blev jätteblöt xd




Hahah, så såg jag ut efter, fast jag ser inte s jätteblöt ut, men det var jag, hela man tröja var dyngsur, och håret oxå xd

Och sen skulle  vi typ krypa igenom en tunnel i typ underjorden, och jag typ kröp sisst, det var så sjukt läskigt, och sen var det typ ett ''peddo'' bakom mig, hahah, sen när vi skulle gå upp därifrån så skulle jag gå upp sisst, och då var det massa dagisbarn bakom mig när jag satt och skrek, och dom typ ''Det är inte läskigt'' och sen när jag kommit upp så sa jag til Angela ''Det va nått småbarn bakom mig som sa att det inte var läskigt'' haahha, och då hör jag en röst bakom mig, ''Jag är inget småbarn!!!''
HAHAHAH xd :D Skitkul xd

Men hejj då, nu har ni fått massa bilder och videos! :D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0