UPPE I NORGE

HEJSAN BLOGGEN! :D
Just nu sitter jag i en stuga uppe i nordnorge! Vi har lyckats fixa internet så bloggen kanske inte står helt tom medans jag är borta! :)
Men iaf idag har vi vart ute och fiskat, fick typ 2-3 fiskar! :D
Fast nu kommer inte jag på något att skriva så nu ska ni få se en fin bild istället! :D


Haahhaahah ! ;p
När jag fiskade en makrill! xd
Hahah, det roligaste va att när jag typ la ut denhär bilden på fb så skrev jag typ hahaha, jag dör!
Och då satt min syrra en bit bort och frågade: dog du?
Hhaha, och hon hade inte sett att ja skrev det på datan, för hon satt typ o kollade på mina bilder på mobilen och så va det en bild när jag åkte fritt fall, så de va därför hon frågade om ja dog, och det va precis när jag hade skrivit att jag dör, AHHAHA ! :P
Det var lite kul! xd


ajja, nu ska jag laga mat, hejjdå! :D
Bloggar mer en annan dag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0