ANGELA ZELDA OCH JENNIFER !

Har vart med dom efter skolan idag ! ;)
Vi va typ först i Tyresö c lite, sen åkte vi in till Gullmars och tbx. Sen va lite till i centrum. Sen åkte vi en buss nånannan stans och tbx, och sen åkte vi till donken och alla tog ett happy meal, förutom jag för jag hade inga pengar ! xP
Fast jag fick låna 10 :- av Jennifer så jag kunde köpa en cheeseburgare! ;) Sen hittade jag en lite kupong som man får grattis glass på i fickan ( som man fr om man är medlem i Mc donalds klubben ;))
Aa, och efter det så drog vi till ishallen och kollade på 99:ornas träning.
Sen skulle jag hem och äta! ;)

Juste, va inte bara med Angela Jennifer och zelda, Kitti följde typ efter oss, o sen va vi lite med hennes kompis oxå ett tag.

Men nu har jag precis ätit iaf, och tänkte lägga ut lite bilder från idag ! ;)




Zelda och Jennifer ♥


Hahah ;)



Angela ♥




Haha gullungar ;)


Angela klättrat i träd <3
Hahha hon tog ngra bilder på mig ox, men hon har inte lagt ut dom på sin blogg än, så dom kanske kommer senare ;)




På donken <3




Hhaha fett sköna ! xd


Hockey ... ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0