CENTRUM

Hej ! ;)

Iidag i skolan så började vi med en ny kurs, hade föreläsning och så, se nhade vi labb, hahha xd
Jag fick skriva på tavlan ! ;D Va askul, asså jag ritade inte lixom, jag fick skriva massa NO saker typ, och jag var såklart första frivilliga !xd Men hon sa typ vad jag skulle skriva, fast skrev skitfult ;))
Sen skulle vi slå en sak i massa bord och sånt, och sen skriva massa.

Aa, sen slutade vi och då åkte jag till centrum med Narnia! ;D
Jag bytte min trasiga tröja, fast dom hade inte den i grå, så jag fick den i svart, men det är typ lika snyggt så det spelade lixom ingen roll! ;)
Aa, sen gick vi till Hm och jag köpte en till tröja, visar den snart ! ;) Narin köpte en tröja och ett par örhängen.
Sen skulle vi gå till busshållplatsen, och där satt hennes granne såma, och Narin skulle visa henne vad hon hade köpt, sen hittade hon inte tröjan! xd
Så ja bah; Du kanske glömde den på donken... ? xd
Hon; Nej!
Sen typ baah; omg, provrummet på Hm!!!!

Hhaha., och det var typ tre minuter tills hennes buss skulle gå, och det är ju ganska  långt från busshållplatsen till Hm, så vi typ sprang, och när vi kom dit så skulle hon springa till provrummet och kolla, och jag skulle fråga i kassan, jag bah, Har ni fått in en grön Cubus påse? .... xd 
Och den va inte i kassan så hon skulle kolla i provrummen, sen kom jag på att påsen kanske inte ens va grön xd 
Fast det va den, för Narin kom typ utspringande med den i handen, och bah, SKYYYYYNDAA!! 

Hahah, så vi sprang tbx till busshållplatsen, och vi hann precis!!! 
Hhah, tur man får ha ;))



Det finns alltid plats för en egobild ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0