Dag 12- Det här saknar jag

Ojj, det finns så mycket man saknar! <3


Men mina kompisar från min gamla klass saknar jag sjukt mycket. Vissa har jag knappt träffat sen skolavslutningen! I Juni är juh det ett år sen!
Då träffade juh man alla varje dag, och nu lixom.. Ahh, träffar dom typ aldrig :((
Fast vissa träffar jag juh såklart, dom som går i samma skola som mig!:D Emilia och Lidija
umgås juh jag med typ varje dag. Fast typ Marija, Jelena, Therese, och Alicia går juh jag i samma skolan som, fast dom har jag lixom bara glidit ifrån... xd Och pratar nästan aldrig med.



Allehopa från vänster; Marija, Jag, Rosanna, Lidija, Melinda, (Karim) , Emilia, Rebecca, Beatrice, Alicia, Therese :)) <3

Rebecca och Melinda, vi måste vara snart ! <33333333

Älskar bilden! <3
Även fast jag ser lite smått konstig ut ;) Fast jag typ skrek wohooo ! När bilden togs så ahh xd


Kommentarer
Postat av: Rebecca ö

asså usch blää vi måste träffas

jag vill träffa hela klassen oxå. Kom ihåg när vi tog det fotot och sa, Det här är vårat sista foto.., så se glada ut! <33333



I miss u



Kram Rebecca

2011-03-22 @ 19:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0