Dag 5 -Hur jag har förändrats på 1 år

Jag har förändrats rätt så mycket det senaste året!
Då gick jag i femman i Runstensskolan.
Jag var typ ganska blyg då, tror jag ? Eller inte jätte, men lite iaf! xd
Nu är jag typ mycket flummigare, i skolan på Bg;arna så brukar jag babla på rakt ut, eller skrika eller garva eller nåt sånt, det gjorde jag typ aldrig för ett år sen xd <3
I utseendet har jag inte förändrats så mycket tror jag, eller lite det, är juh klart, men kanske inte så mycket ;) <33
 
Jag är iaf sjukt glad attt jag är den jag är idag, att jag började i Kunskapsskolan, och träffade alla nya kompisar ! ;D



JAG FÖR ETT ÅR SEN ;)






Hahha jag och Lidija ;))














Fast all kanske inte va prick ett år sen, menmen ;))



JAG NU





Hahah, tycker ni att jag har förändrats mycket ? ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca ö

Saknar dig ! <3

2011-03-08 @ 19:16:46
Postat av: Lilli

Hahha bilden xD Aa du har förändrats lite iaf du e inte så blyg men lite smått galen har du nog alltid vart ;) Älskar deej gmn!<3

2011-03-08 @ 19:27:33
URL: http://lisho.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0