GODDAG (:


Helllow girls and boys ! ;D

Det gick bra på konsären.
Det blev inte så långtråkigt, eftersom jag kom typ en kvart sent, så då blev det mindre än en timme. Och då typ körde vi igenom låtarna en gång för att träna. Sen skulle vi fått fika, men det va bara en macka! (och en festis)
Men det är juh inte fika ;(
Sen var det iaf bara en liten stund, och sen gick vi fram på ''scenen'' och spela! ;)
Det tog typ bara en kvart, och sen va det klart och man kunde gå! :D
Sen släppte mamma och pappa av mig vid centrum, för jag skulle gå och kollla efter en present till Therese.
Och jag hitta en. Så la undan den, tror mamma ska köpa den senare. Fast hon måste hinna före imorrn, för det är juh då hon fyller år! Men ni fr såklart inte veta än vad det var! ;) I fall att hon läser detta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0