HAHHA ELLEN SÖTNOS! ;p


Hihi, hon frgade mig vad hon skulle blogga om och ja bah; Ehm... Mig ! :D <3

Så då gjorde hon det! ;)

Så här skrev hon på sin söta blogg;




 

Johanna:)

Okej nyss frågade jag Johanna vad jag skulle blogga och då sa hon rolig som hon är "mig!(L)" Och då tänkte jag varför inte

Okej Johanna är en underbar och rolig person. Hon kan aldrig(knappt) sitta still älskar JB. Hon är smart och klok som en bok xD
Nu ska jag göra en sån där...jag vet inte vad det heter men en sån här iallafall xD

Jätte söt
Otrolig smart
Herrgud vad bra hon kan dansa xD
Asså? Vad skriver man här?
Nej men där kom Johanna skuttande!(L)
Norshörningar gillar hon inte men sniglar är något hon faktiskt gillar xD!!!!
Allvalig?Ibland...eller??




Hahahah xd <3
Tack ;) (Säger man väll ? xd)


En liten bild på henne oxå ! ;D
Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0