HÖLL PÅ ATT MISSA BUSSEN xd

Hhaahah, jag höll på att missa bussen när jag skulle hit till Narin, jag gick typ som vanligt och trodde jag haed mycket tid på mig. Sen när jag kommit typ halva vägen, så kolla jag på kockan, och den va 47, och det var då som bussen skuulle gå ! xd
Så jag typ sprang som fan, och jag hade ju ingen väska så då kunde jag springa ganska snabbt. hahha, och typ när jag nästan var vid busshållplatsen, så är det en bcka och där är det typ skithalt ! xd Så typ halkade fast ramlade lixom inte, och då så såg jag iaf busssen komma ! Aa och sen är det en skitstor vattenpöl som är över hela vägen där man ska gå, fast det är lite is i kanterna som man kan gå på fast den lutar typ skitmycket så då halkar man typ ner i vatten pölen, fast typ undvek att göra det och sen typ sprang jag till busssen ! ;)
och jag hann ! :D Fast sen var jag typ anfådd skitlänge xdd

Men ajja pusshej ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0