I'M HOME ! ;)

YES !

Kom hem för nån timme sen och har precis tagit mig en skön dusch !
Imorrn kommer det lite bilder, tror jag fast dom är inte så jätteroliga, tror jah.

Vi bodde iaf på nåt vandrarhem (?) Hahah, först trodde jag att det skulle vara jättesunkigt och så där, för vandrarhem, det låter juh typ såhär gmmalt occh fattigt och så! xd
Men jag tyckte det var rätt mysigt där, det var inte så stort, typ bara 5 rum, sen ett kök och ett vardagsrum som man delade på, fast dom första nätterna så var det bara vi där, alltså hade vi hela för oss själva, men igår natt så va hela fullt ;)
Sen backarna, Järvsöbacken, hette den, dom var ganska najs, fast det var inte stort, lite mindre än Romme, men det va ändå najs! xd
Fast backarna var jättekorta, tog bara typ två minuter att åka ner.
 
Ajja, orkar  inte blogga mer nu, ska snart ta och gå och lägga mig i min egna mysiga säng ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0