JEANS





 
                      

Tycker ni att jag ska klippa mina jeans så dom blir shorts ? x)
För jag älskar jeansshorts och vill ha fler! ;) Fast dom är ändå snygga som dom är nu och jag vet inte om jag vågar klippa dom!
Har redan klippt dom en gång för dom var lixom vanliga, långa jeans förut, men dom var för korta ;))
För jag köpte dom för typ tre år sen eller nåt ? xd
Och dom är såhär härligt slitna som jag lixom har slitit ut dom själv när jag har ramlat och så. Men det kommer juh försvinna om jag klipper dom för hålen är juh lixom lite längre ner....


Men vad tycker ni, ska jag klippa dom eller inte ? ;)
Annars så kan jag juh spara dom här så här och köpa nya shorts...


Typ såna, kostar 199:- på H&M...
Fast det blir juh mycket billigare att bara klippa av dom som jag redan har.. xd

Hjälp mig, hur ska jag göra ? xd <33333

Kommentarer
Postat av: Ellen

Venne men dom där shortsen har jag:D

2011-03-09 @ 16:05:02
URL: http://kaaxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0