NARIN SLARVMAJA !

Haha, först gick vi runt och kollade i massa affärer, provade skitmkt saker på h&m!
Sen la jag undan 2 saker, visar dom sen.
Aa, sen var vi på Bikbok oxå och Narin köpte 2 tröjor, åt vi på donken, gick till Lindex och där skulle jag prova en jeans jacka, aa, sen när jag gjort det så skulle Narin kuta till bussen, och då behövde jag kolla i nån affär till efter jacka s jag gick runt själv en stund och kollade.
Och precis när jag skulle gå hem så ringde narin, och sa att jag skulle gå i på Lindex och kolla om hennes påse låg där för hon hade tappat den! Det gjorde hon förut oxå på h&m.
Men iaf, jag gick runt där skitlänge och typ leta och frågade, men hittade den inte, och Narin hon skulle ta bussen tbx till Centrum, men hon tog 829, och den är typ värsta omvägen. Men hon ville att jag skulle vänta på henne, sen ringde mamma och sa att jag skulle gå hem eftersom jag har match.
Så jag var typ tvungen att gå, känner mig fett taskig, hoppas hon hittar den, annars får vi gå ditt imorrn efter skolan och kolla för dom på Lindex sa att jag skulle komma tbx då i fall att.

Men nu måste jag gå och byta om, och tagga inför matchen ! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0