SVARA BÖG VART E DU

HAHAHAHAH RUBRIKEN ! x'd


Va i centrum med Narin idag och bytte min jb tröja (haha, känns som ja har bytt mkt saker senaste tiden? xd brukar aldrig gör det annars)
Men den förra som jag hade innan var jäätteliten och räkte typ bara till magen, den va 140, nu har jag 146-152 ! :)
Hahah asså jag brukar inte handla på barnavdelningen, men ja gjorde de nu bara för att den e så snygg! ;p Och billig ! :D




Jag e en uggla (aa'
Hahha och Olle i bakrunden oxå. Juste haha när vi satt där så typ höll olle på att översätta massa saker på google translate hahaa, va skitkul, han översatte typ fr¨ån thai, till svenska x'd
Fast det va taskigt mot lidija ! Fast hon tyckte ändå de va kul ;)


En bild på min mobbade fysikbok, särtryck heter den, vafan betyder de ?  Nån som vet ?
Haha ? xd



Hahha, bästa bilden ni får själva lista ut vad det står! ;)
(Kolla in rubriken om ni inte vet ;))

Kommentarer
Postat av: lilli<333

hahhaha aa de va taskigt mot mig men tar de inte seriös eftersom han inte va seriös :P<3

2011-03-10 @ 18:42:12
URL: http://lisho.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0