TYRESTA BY! <3

Dit ska juh jag idag! ;)
Börjar lite senare idag, klockan 9. Fast det är många som börjar kl 10 :( Orättvist!
Men om man hade åkt dit med skolan så skulle vi ha vart i skolan klockan 8! Men jag Emilia, och Cornelia ska åka dit tsm! :)
Ska ta en buss som går lite efter halv.
Så ska gå snart.
Men gud va bajssigt väder det är! Hade vart skitmysigt där om det hade vart sol!!<3
Men aja, ska ta vinterjackan idag, sen kanske uggs, jag vet inte. Men man måste ''klä sig efter väder'' om man vill ha högre pistar i idrott! -.- Och det vill juh jag! xd Såå ahh, får se vad det blir för skor, Anna sa att man inte fick ha converse iaf! :(

Men här kommer dagens outfit;



Mjukis byxor,
Linne,
Kofta,
och keps! :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0