Dag 6 - SPORTER JAG GÅTT PÅ

Jag har gått på ganska många sporter. Tror jag... xd
Gymnastik, Friidrott, innebandy, tennis var det, kanske är nåt mer, men aja, sen går jag på Fotboll och dans nu.
Dans tränar jag 1 gång i veckan, vill flera, men hann inte anmäla mig till fler. Jag har dansat tre terminer, tror jag bara att det är. Men jag började för 2 år sen tror jag, fast sen gick jag typ bara på våren, sen glä'mde jag att anmäla mig på hösten. Fast har dansat väldigt mycket annars också, för jag brukade typ hitta på en dans med kompisar, sen visade vi typ den på ''Roliga timmen'' ( asså i min förra skolan) ;)

Sen går jag på fotboll också det började jag första gången när jag var 5 år, tror jag. Fast sen slutade jag typ, eftersom vi hade innebandy ist för fotboll på vintrarna, och det tyckte jag var tråkigt, så jag slutade baara för det ;)) Sen började jag igen i samma lag, i trean tror jag .

Jag har ocks gått på gymnastik, det var första sporten jag gick på och det började jag nog på när jag var 4-5 år. Hahah, var jätteliten då xdFast det slutade jag oxå på för jag tyckte att det var tråkigt.
Fast sen började jag igen i ettan tror jag, och slutade i trean eller fyran igen ;)
Hahah xd
Fast då var det typ för att jag inte hann träna eftersom vi tränade 3-4 ggr i veckan och jag gick på friidrott oxå ;)
Så jag hann inte så då slutade jag på friidrott oxå ! ;D
Sen gick jag på tennis oxå i typ ett år men jag slutade för det var typ ganska lätt och tråkigt.


Hahah, när jag gick på gymnasik ;)


HAhahah wtf ?! När jag gick på friidrott iaf ;))


Och fotboll ;)

Hitta inga fler bilder, men dom får räcka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0