CONVERSE





Det var två converse som mamma hade köpt till mig på coop!
Hahaha fett skumt att dom hade såna där xd Och dom är äkta! ;)
Och billiga, kosta 399:- tror jah! ;D
Fast alla små storlekar var typ slut :(
Dom ända är dom här ovanför. Fast dom var inte så jättesnygga färger xd
Fast jag var lixom inte med när hon köpte så hon kunde juh inte veta om dom var snygga ;)
Så ska nog lämna tbx dom, för storleken var inte heller helt perfekt... Eller vad tycker ni? :)
Jag tycker inte converse är så fina i mörka färger ;) Förutom svart då :))

Fast mamma hittade ett par ljusgröna oxå, i storlek 37, fast dom ''paxade'' min syrra direkt -.-



Dom var juh skitsnygga! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0