Dag 24- När jag var yngre

Höhhö, när jag var liten var jag väldigt busig, och envis, (fast det kanske jag är nu oxå? ;))
Men kommer inte på så mycket mer att skriva, ni får massa bilder istället! :D



Höhöhö, jag leker häxa? xd



Jag och Emilia på friskis och svättis! ;D


Jag och min syrra ;)


Hahaha! xd


Hahah, vad läskit kommer ihg det här! ;O
Jag och Emilia va typ ute och lekte och sen ramlade hennes stol baklänges! xd Och vi typ asgarvade ;)
Men vad taskig jag va på bilden, hahah står och pekar på henne xd
Fast det brukar jag juh göra åt folk än idag ;)


Sen gick jag på gymnastik ox! ;)


Jag och Emilia, höhöh ;)


Hihi, Amanda fett sööt ;_; Ute på vårt landställe ;)











Jag och Therese i danmark ;)


... fiiskar krabbor ;p



Sand är gott! ;P






;P












Hahha, jag typ smeta in hela mitt face med vinbär ;)






Hahaha, nu orkar jag inte ladda upp flera bilder, fast det blev ganska många, för har inget annat att blogga om ! xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0