DAGEN

Idag hade vi SO-prov i skolan! ;O
Höhö, hoppas det gick bra, men det kändes som det! :D
Pluggade knappt nånting innan för det kändes som att jag kunde allting! ;)
Hihi, ganska lätt kurs, tycker jag! xd

Hahah, juste idag på rasten så sprang jag och Linnea runt med ihopknytna skosnören, haha :D
Så att våra fötter satt ihop, och man var typ tvungen att gå i takt!
Fast hennes skosnöre gick typ av för att vi drog så mycket...xd
Höhö ;)
Sen var vi 4 stycken och gjorde så oxå, jag Linnea, Amanda och Klaudia, fast då sprang vi inte, bara gick ;)
Hhaha men det var skikuligt iaf! :D

Sen å bussen hem, så sa jag typ välkommen ombord till alla som gick på bussen, hahah va sjukt kul! xd
Sen sa jag typ ''skepp och hoj'' ''Hej oh hå'' och typ ''man över bord'' ! :D
Sen lsades jag att ja hade en kikare i handen och typ kollade över bussen o så, sen typ satte jag handen i pannan lixom och gjorde sådär, vet inte vad det heter, men ahh, vi hade skitkul iaf, och alla typ kolla! ;))







Yeah, våra skor som är ihop knytna! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

e din ena converse rosa? o.O

2011-05-13 @ 15:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0