DET HÄR HADE JAG PÅ MIG IDAG



Tights
Linne - Gina tricot
Skjorta - HM






Har föresten precis vart på dans! :)
Det var skitkul, fast det är bara en till gång kvar, sen är det dansuppvisning! ;O
Fett kuligt! (a)
Hihi men funderar iaf på att ha dendär skjortan som jag hade idag, för vi ska typ vara barn som bor på barnhem och drömmer om att få komma hem, för temat på dansuppvisningen är drömmar.
Hihi, men vi skulle typ inspereras av den här bilden när vi väljer kläder:



Och där är det juh många som har rutiga kläder, så det blir nog bra med den där skjortan! ;)
Sen kanske jag ska ha ett par jeansshorts som jag har klippt själv, för då är dom juh lite trasiga i kanterna och så, och sen kanske ett par trasiga leggins under! ;)  

Det får nog duga, men dom här låtarna ska vi dansa till på showen! : 

 


Den är ganska tråkig tycker jag, då ska vi va typ läsna och typ bo på ett barnhem, sen kommer den här låten:



Haha, den är roligare att dansa till, och när vi dansar till den så ska vi typ bli glada eller nåt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0