FOOOD

Hej bloggen,har precis ätit! ;D
Vart pommes frites ((?) hahahha vad fult det stavas xd ?)Btw, med hamburgare! :D
Och pommes fritesen gjorde jag själv! :D Först var det bara vanliga potatisar sen blev det pommes frites! :P Hihi, vi har köpt en maskin som man kan fritera saker i, smart vah?! :D 

Iaf, idag har jag oxå vart ute i solen lite och försökt att bli brun.. Fast det blir jag juh såklart inte... :( Atttans! xd

Och i skolan idag så hade vi teknik hela dan typ... Jag, Ellen och Jojjo gjorde typ en båt, den blev fettsnygg,






Snygg vah? ;O
Seglet blev klart snyggast tycker jag, hahah vi gick typ upp till slöjden och tog tyget sen fick jaa typ sitta o sy det på symaskin haha xd



Haha, fett duktg ^^)


Btw, haha det här måste jag berätta, på bussen så satt det typ en hund mitt i gången, opch då skulle jag gå förbi den, mm och den var typ skitstor, så det var ganska svårt, men jag kom förbi iaf! (: Men då följde inte Emilia efter, så då skulle jag gå tbx till henne. Men då såg hunden mycket större ut, för då såg man lixom hela ansiktet!
Hahah, s när jag gick förbi då blev jag ganska rädd, så då höll jag typ på att trampa på hundens tass, trodde jag, men efter så berättade emilia att jag höll på att trampa på hans ...... kuk!
HAhahahahhaha jag dör, tänk om jag hade gjort det! xd Hhahahahaha uch! xd






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0