FÖRSTA DOPPET













Har haft en awesome dag med dom bästa idag! :D
Vi var och bada i krokodilbadet! ;)
Hade fått en kommentar, där någon undra vem ja va där med, och vi blev ganska många, jag, Narin, Emilia, Amanda, Jessica, Mathiz, Kajsa, Isse, Linus, Olle, ochh Filip! ;)
(Tror inte jag glömde någon nu)
Men vi badade, jag var faktiskt i ganska mycket, alla typ doppade sig och sprang upp på en sekund, men jag var i lite iaf! :D
Men sen spelade vi volleyball oxå, åt lite godis o så, solade, jagade änder (hööhöh) och hade bara allmänt kul! ;D
Men det blev juh första doppet för i år, (väldigt sent, tycker jag brukar köra första doppet nån gång i April i vanliga fall! Fast egentligen inte, för jag badade faktiskt 1 Januari! :D
(I havet! ;O )
Hahah, men det var i Thailand! ;) Fast vi kan låssas att det räknas! (aa'

Men när vi hade badat så gick vi hem till Kajsa, och åt hamburgare, som hennes pappa hade grillat! :D
Fast det var vi som köpte dom, för innan vi badade så va vi i trollbäckens c och köpte! ;)<3

Hejdå! :D<3


Kommentarer
Postat av: m'

hur varmt vare i vattnet ? :)<3

2011-05-11 @ 15:26:00
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/
Postat av: Jimbenedicte

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2012-01-13 @ 12:31:33
URL: http://jimbenedicte.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0