GUITAR



Har suttit och spelat lite gitarr! ;)
Ska förresten ha musik i skolan nästa vecka, valde gitarr, vet inte varför, var ganska onödigt eftersom jag redan kan spela gitarr -.-
Fast jag vet inte man kanske kan få högre pist då...? :D
Ajja, men vi ska ha typ lektioner, med typ några i varje, och gissa vilka jag kom med? -.-
Typ några töntar (killar) i min bg.
Hahha, vad fail, tänker inte sitta och spela med dom! xd
Hahah, sa det när Johan läste upp vilka man skulle va med, sa typ ''Ska jag vara ensam med dom?! ''
Och då sa han att det skulle typ vara några fler, fast sen sa han lixom inga fler! xd
Men ska iaf försöka byta tiill den Narin och Zelda ska va med på! ;)




Nu ska jag iaf byta om och sen har jag träning! ;)
Efter träningen så ska vi typ ha ett test där man ska springa så långt man kan på 12 minuter!...
Hihi, hoppas det går bra då! ;)
Ajja, hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0