HEM EN HALVTIMMA TIDIGARE

Gick hem en halvtimma tidigare från skolan idag.
Mådde typ illa, så jag tängte gå. Men sen var det typ en kvart kvar tills bussen skulle gå, och då var jag typ ute med några och väntade på bussen. Men då blev det typ bättre. Så jag tängte typ gå in för vi skulle ändå ha Bg typ då. Men jag åkte hem istället för hade redan sagt till Johan att jag skulle hem, och man missar inte speciellt mycket på bg:n! :)

Men nu sitter jag iaf här hemma, och mår mycket bättre, så jag ska antagligen på träningen, fast det typ är värsta ösregnet nu ute, fast det slutade visst nu xd
Men man vill juh inte träna när det regnar!
Eller ...? ;O










Höhöh, några finfina bilder på mig när jag lekte med Lidijas kryckor! ;)
Fast hon använder inte kryckorna, hon tog med sig dom till skolan för att Isabelle skulle ha dom för han har ramlat på en stubbe, men hon ville lixom inte ha dom. Så jag tog dom, och typ låtsades att jag hade gjort illa mig, typ ramlat på studsmattan eller nåt xd
Och det var några som gick på det, fast jag typ stog och asgarva när jag stog och ljög, haha xd
Men det gör jag juh ändå alltid..

Hahah, men sen typ tog Lidija tbx kryckorna, och då typ skulle Amanda hjälpa mig att ta tbx dom och hon gick juh på det, fast jag typ gick vanligt...
Hahha :D <3 Fast sen typ berätade jag att det inte var på riktigt för hon hade inte förstått det än då :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0