KULKUL! xd

Haha, va skitkul på bg:n idag, för Zeldas & Angelas kompis, linn var där, och hon går inte i ks, så hon fr typ inte vara i vår skola.
Så då skulle hon gömma sig, så hon satt typ bakom Zelda, på golvet, och Johan märkte ingenting så vi satt typ och asgarvade hela tiden! xd
Och sen typ sa Linn saker oxå, typ skulle viska till Zelda, fast det hördes ganska mycket, hahahah det va så jävla kul! ;P
Men sen typ tyckte Johan att vi skrattade för mycket, så då fick Narin sätta sig nån annanstans, och Johan ville att Zelda oxå skulle göra det, men om hon reste sig upp, så skulle man juh se Linn för hon satt bakom Zelda! xd
Sa bah nejj, jag kan gå ist! xd
Hahah, men sen typ ville han att vi skulle stana kvar för han ville prata med oss, fast egentligen inte med  mig men jag satt där ändå, men då typ sa Johan att zelda hade lämnat skolans område, och de får man inte, för zelda skulle gå och möta Linn, men sen typ så sa Narin bah; Det sitter en tjej nånstans i det här rummet, jag ska trolla fram henne, typ. Hhahah, och jag typ gjorde trummvirvel och så ;)
Men han blev inte så arg, troor jah! ;D

Hahah, men fan vad vi garvade! ;PP




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0