MÅNDAG

Tjenare bloggen! :D
Idag hade jag gitarr, i skolan. Var supertråkit, vi gjorde typ bara lätta saker! xd
Hahah, men det va juh inte så konstigt, eftersom jag har spelat i typ 3 år, ovh det var lixom  för nybörjare! ;)
Men sen redovisade jag steg 10 i matte idag! Gick sådär, fattade inte så jättemycket, och hänge lixom inte med i allt, så då pratade jag inte så mycket. Och om man inte pratar mycket, å f´år man lixom lägra pist... :(
Men ajja! :D

Efter skolan så följde jag med Lidija, hem till isse, hon skulle typ lämna hennes nycklar eller nåt! ;)
Men nu är jag iaf hemma, har snart gitarr, eller det är ett tag kvar, men hade faktist tängt att plugga nu! : D









Haha, jag och Lidija hittade en rolig gunga när vi vart hos Isse! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0