OMG! :D

Åkte till Justin Bieber träffen idag, det var så sjukt kul att det inte går att förklara! :D
Först så skulle vi träffas vid gärdet, och när vi kom ut från t-banan så stog det masssa andra beliebers där, så vi typ följde efter dom så att vi skulle hitta! ;)
Fast dom typ gick fel, och vi fick gå jättelångt! xd
Och typ gå över hela gärdet och det är juh ganska stort, så aah, men sen var det typ nästan precis bredvid kaknästornet, men vi typ va där en stund iaf, och typ öva lite på danserna sen fick man typ gå och äta, och sen skulle man samlas kl 14.30 i plattan. Så då kändes det juh typ lite onödigt att åka dit först, fast det var värt det, för bussresan mot plattan var askul! :D
För det var typ bara Beliebers som satt där, fast det var helt fullproppat, men jag och Angela lyckades få sittplatser! :D
Men sen typ  sjöng alla i hela bussen jb-låtar, och fönstrena var öppna s ala vi åkte förbi kollade ! :D
Men det var värsta Jb- bussen! :D Awesome! :D
Sen när vi kom fram drog vi till donken, sen när vi ätit drog vi till plattan för då började det! :D
Först stog alla och typ bara skrek ''Jb'' och olika saker i typ en halvtimma, sen skulle vi försöka göra danserna, fast det blev ganska failat, för vi stog jättetrångt, och man hörde knappt musiken, så det blev svårt att dansa! ;)
Meen det var jättemycket haters där som typ kastade vattenballonger på oss :(
Fick en på mig när jag dansade ;(( 
Men sen typ började vi typ jaga massa haters, och gick en bit bort på gator, och alla typ filmade ! ;O 
Höhöhö, men dom som vi jagade, alla typ spottade på han occh sparkade!? ;O 
Och sen typ blev det lite bråk, och Angela typ sprang efter dom som bråka massa, och jag typ ville inte ''blanda mig ii'' så jag typ följde inte eftre, men Angela typ försvannn hlea tiden! xd 
Höhö, men sen när vi hade ''jagat'' massa folk, s gick vi tillbaks till plattan, och typ sjöng massa, och typ ''tjafsade'' med haters. 
Hahah, dom blev ganska ägda när dom typ skrek ''Jag hatar Justin Bieber'' för då gav sig juh typ alla Beliebers på dom ;)  
Sen var det ngra som kom med en stor band spelare mit bland alla beliebers, och spelade nån random musik, och vi bah ''Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber'' Och sen började typ folk putta dom sen kom det typ nån och kasta en läsk på dom, sen typ puttade vi dom så dom ramlade och tappa sin bandspelare i marken, så den gick sönder! xd
Så det var många som var fega och stog och skrek saker när dom stog typ lite högre upp.
Sen var det ngra som kom med en stor band spelare mit bland alla beliebers, och spelade nån random musik, och vi bah ''Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber'' Och sen började typ folk putta dom sen kom det typ nån och kasta en läsk på dom, sen typ puttade vi dom så dom ramlade och tappa sin bandspelare i marken, så den gick sönder! xd

Men ahh hade sjukt kul iaf, och det var faktiskt lite kul att typ jaga haterserna och sånt! ;) Även fast dom förstörde... ;)

Men härr kommer lite bilder & videos frå idag (som jag tagit från andra;))






















Höhö, kan ni se mig? ;)








Åhh det var så kul! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0