PANIK!

Vet inte vad jag ska ha på mig på skolavslutningen! :O
Först hade jag tängt att köpa nåt, men egentligen det är ganska onödigt, för den kanske är ganska dyr, sen använder man den en gång..
Men ska kanske ha en klänning som är vit och typ lila stora blommor på. Den har jag köpt i Thailand för några år sen och den är superfin, tycker jag. Fast problemet är att jag hade den på skolavslutningen förra året. Tror jah?....





Ahh, hihi hittade en bild hade den klänningen ;)
Fast det kanske inte gör nåt om jag har den igen, för gick lixom i en annan skola då...

Höhö, men vad tycker ni, ska jag ha den klänningen, eller ska jag försöka hitta en annan... O.o

Och juste, jag ska till grönan direkt efter skolavslutningen, så då är det juh inte så smart och ha klänning, fast ska kanske ta med mig ombyte så jag kan byta om när jag ska till grönan. Aja, får se helt enkelt! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0