SÅ SPÄNNANDE!

Gud vad spännande Eurovision songcontest var igår! :O
Hahaha, höll typ på att dö! xd
Fast först när det bara var alla bidragen var det ganska långtråkit, sen var det juh typ snabbgenomgångar och snt, då låg jag typ och halvsov hela tiden. Tängte faktist gå och lägga mig där! ;)
Men då satte jag mig typ på golvet istället, och där var det inte så skönt så där gick det inte att sova! ;)
Och då började omröstningen oxå! :D
Hihi, satt typ och sparka med benen och fick damp hela tiden, för i början så var han juh bland dom första, men fick aldrig någon 12-poängare! Och sen gick han juh upp i ledningen, och var där skitlänge! :D
Hihi i den där pausen, när dom intervjuade han satt jag typ och skrek xd
Fast sen började Azerbadjan komma ikapp :( :( :( :(
Haha, fast när Sverige fick dom där 2 12-poängarna ställde jag mig typ upp och dansa, för om Eriic hade fått fler 12:er och höga poäng, så hade juh vi kunnat komma ikapp.
Och sen när det sista landet gav poäng, så hade juh Azerbadjan typ 30 poäng mer, då var det bara det att Sverige låg 2:A, och Italien låg trea, och man var typ säker på att nån skulle få 12:an, ochh då fick Italien den! :(
Då vart jag sjukt sur på det landet asså! -.-

Men ändå fatta vad bra, Sverige kom 3:a! :O
Trodde typ Sverige skulle komma bland dom 10 sista typ. Men sjukt bra iaf! :D
Hahah, och Danny var juh så skön när han skulle ge poäng från Sverige, han hade en Eric saade tröja på sig! ;P
Hahah :D
Btw, vet ni vad jag kom på?
Att i svenska melodifestivalen, så kom juh Danny tvåa, och jag trodde då att det skulle gå bättre för Sverige i Esc, om Danny hade vunnit ist, för han hade juh typ en bättre låt. Ahh, och d kanse det skulle ha gtt ännu bättre för Sverige i så fall! xd Typ vunnit! :O

Menmen ;)

Här är dom som vann iaf :



Visst dom var okej bra, men dom skulle inte ha vunnit, Eric Saade var sååååå mycket bättre! ♥



Tror han kommer slå igenom mycket mer utomlands nu efter det här! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0