THAILAND 2011 ♥


Bara för att jag inte har något annat att blogga om så lägger jag ut massa bilder som jag inte lagt upp innan, från när jag var i thailand i vintras! :D



































Va sjukt stora vger den dan, hahah, man bottnade inte ens där vågorna slog över! :O





Shopping ;) <3










Vi hade typ en hel strand för oss själva (A)








Solnedgång ♥



Hahah håkans bar! :D
Fats man ser typ inget för vi åkte en taxi förbi där så det blev juh lite suddigt ....! ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

när jag var i thailand var jag också i patong, kände igen den där patong shopping paradise bilden. lol saknar thailand skit mycket!!

2011-05-18 @ 21:34:27
Postat av: Anonym

när jag var i thailand var jag också i patong, kände igen den där patong shopping paradise bilden. lol saknar thailand skit mycket!!

2011-05-18 @ 21:34:50
Postat av: Jojjo<3

Hihi ;P <3

2011-05-19 @ 16:29:29
URL: http://johannnaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0