SVAR TILL FRÅGESTUNDEN (: <3

Postat av: lilli<333

hmm.. ´
Gillar du mig? ;P
Jaa då! :D <3
Vilka bloggar läser du? Mest mina kompisars bloggar, men här är några:

http://mathiz.blogg.se/ http://melindakristina.blogg.se/
 http://dinmammaluktarkanel.blogg.se/ http://annggiiees.blogg.se/ 
http://kaaxxi.blogg.se/ http://justindrewbieber.blogg.se/ 
http://lisho.devote.se/ Nu orkar jag inte skriva fler, men det är lite fler! ;)
Sötast i kunskap..haha ;) Venne ;)
Bästa film :P Justin Bieber Never say never! :D Fast finns många andra bra oxå! ;D

Okej frågerna var inte bra men men.. ;)<33
Jodå dom var superbra! ;)


Postat av: Rebecca Öström

Hur är det i din skola? Det är jättebra! :D Och är verligen nöjd med att jag började där! :)
Vilka saknar du mest från runsten? Dig och Melinda! :) Det var juh typ er som jag var mest, med och sen saknar jag Ida mycker oxå! :)
Svart - vit? Hmmm, båda! :D
sommar - vinter? Sommar såklart! :D
Gillar du någon just nu? Nepp ;)

Saknar dig! (: <3

Saknar dig med, sjukt mkt, vi måste verkligen vara nån dag! <3333



Postat av: anonymus

Vad tycker du om:
Narin?
Mathilda?
Poauw?
Soma?
Philip?
Olle?
Anjela?

Narin, Mathilda, Paou och Angela, är alla skitbra, och roliga kompisar som jag älskar! :D <3
Soma känner jag inte, det är Narins kompis.
Olle och Philip är väll okej.

Snyggast kille av:
Olle, Filip, Philip, Linus, William, Tomass och Morgan????????????????
 
Ingen ;)

gillar du nån? vem? yes, Justin Bieber, fast jag gillar inte han, jag ääääääääääääääääääääääälskar! (a)


vilka har du vart ihop med i din skola? Inga

vilken är den sötaste killen i din skola? Venne :D

vem är din bästa tjej/kill kompis (om du har nån bästa killkompis, skulle du kunna va tsm med han?)? Bästa tjejkompis är typ Narin :) Och bästa killkompis vet jah inte! ;)

vilka är dom 5 snyggaste killarna du vet?
Vet inte, men Justin bieber är självklart högst upp på den listan! :D

vem är den roligaste personen du känner?
Hahah, det finns många! :P

hur går det för dig i skolan?
Det går bra, fast har 4 steg kvar att redovisa denhär terminen, och det är ganska mycket, så det blir säkert lite stresset nu i slutet!...

Hur ska din drömkille vara/se ut?
Han ska vara snäll, rolig, och sånt, sen skulle det absolut inte göra något om han såg ut såhär! :D :




Postat av: LINNEA

1. Favorit klädbutik? Jag gillar många, men Ginatricot &  H&m gillar jag mest tror jah! :D
2. Favorit maträtt? Pizza! :P
3. Hund lr katt? xP Hund tror jah! :D

Inga bra men aja ;P<3
Jo! :D



Postat av:

Hur lång är du? Typ 1,54 tror jah, orkar inte mäta mig nu! ;)
Hur mycket väger du? Orkar inte heller väga mig, men jag tror det typ var lite över 40 senast jag vägde mig!
Varför gillar du Justin Bieber? För att han är bäst! (A)
Vad ska du göra i sommar? Jag ska bland annat till Norge, stadiumsportscamp, och vaara lite ute på mitt landställe! (:



Postat av:

gillar du att åka snowboard? skulle du säga att du var bra på det? Japp, det e skitkuligt! :D Jaa, jag är faktist ganska bra på det, kan juh typ åka svarta backar :)) Men jag är nog liiiite bättre på skidor! :) Kanske?
blir du brun på sommrarna? Nej, blir mest röd xd
vilka kände du i kunskapsskolan innan du började där? Jakände Emilia, Lidija, Amanda, Marija, och Jelena! :) (tror inte ja glömde nån ?...)
dom fem snyggaste killarna i din årskurs? Venneh ;)
vad tycker du om din skola? Jag gillar den, det är jätteskönt att be´stämma sitt schema själv, och kunna ta raster när man vill, och att bara ha en lektion i varje ämne varje vecka! :)  
favoritmat? Pizza! :P
åker du utomlands ofta? vilka länder har du varit i? Det är olika, förra året var jag utomlands 3 gånger tror jah! :) Jag har vart i Thailand, Kina, Norge, Danmark, Finland, Tyskland, Österrike, Spanien, Grekland, och Cypern, tror inte jag missade nåt nu! ;)
beskriv dej själv med fem ord!! Rolig, blond, sprallig, konstig, bä'st! :D



Postat av:

Klädtips? Jag gillar färgglada kläder! :D

Postat av: Nora

Heeej :D
Snyggaste kändis killen? xD
Justin Bieber, såklart! :D
Favorit djur? Vet inte... xd Hund kanske? :D
Bästa årstid? Varför? Sommarn, för att de e varmt då! (a'

Hahah, jag kommer alltid på sämst frågor :P
Hejsvejs!:)





Postat av:

Tycker du att du e bra på fotboll? Jag är inte jättebra, men inte jättedålig, lagom helt enkelt! ;D
Vilka brukar du va me i skolan? Väldigt olika personer faktist, t.ex, igår var ja typ mest med zelda och Angela, och idag var jag mycket med Emilia, Mathiz, och Amanda :)
Hur länge sitter du vid datam varje dag? Ganska mycket, kan nog bli några timmar.... xd






Så nu har jag äntligen svarat på alla frågor! :D
Hoppas ni blev nöjda med svaren! :) <3

Kommentarer
Postat av: amanda / Manda

lässer du inte min blogg jojjo :(

2011-05-24 @ 20:07:41
URL: http://amandaasvennerheim.blogg.se/
Postat av: amanda / Manda

okej, fel av mig kolla in m in blogg.

då får jag göra lite reklam oxå XDXDXD

vio ses <3

2011-05-26 @ 06:28:07
URL: http://amandaasvennerheim.blogg.se/
Postat av: melinda

Saknar dig sjukt mycke. Vi borde vara ngn gång. Har du guldkort. I så fall borde vi åkte tsm ngn gång :D <3 KRamm<33333333333333333333

2011-05-26 @ 20:34:44
URL: http://melindakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0