UUPPS!

Heheh, skulle vart med Angela och Zelda idag, va med dom ett litet tag. Sen ringde pappa och sa att jag skulle till tandläkarn om 40 minuter!
Hahah, och det hade jag helt glömt bort, och jag var lixom i Tyresö då, så det tar juh typ en halvtimma att åka hem! xd
Så jag gick ut och skulle ta första bussen som gick åt haninge-hållet, och då ser jag 40 åka förbi, och den går lixom direkt, och inga omvägar, så om jag skulle ta den, så skulle jag juh hinna, så jag typ sprang och sprang och sprang och sprang! Fast.... jag hann inte! :((
Så tog nån random buss mot trollbäcken c , sen fick jag typ byta, och så tog jättelång tid!
Så kom till tandlä'karn en kvart försent xd
Då ar det typ en tjurkärrning i receptionen, och typ ni kom försent, det går säkert inte! Fast, det gjorde det :) 
Och det gick fett snabbt! :o 
Tog typ bara 2 minuter! :D 
Sen var det bara att åka hem! ;p 

Men hade iaf inga hål eller nåt! :D  

Btw, här kommer några bilder som jag har tagit från Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarins blogg! :)
Dom är typ en månad gamla tror jah! ;)



















Love u :)♥

Kommentarer
Postat av: johanna

Sv; haha, du kommer ju säkert få mkt bättre! <33:D

2011-05-03 @ 18:26:41
URL: http://johaannaolsson.blogg.se/
Postat av: johanna

mä om ja springer på 8.58 så springer du ju på bättre tid, du e ju snabbare o har bättre kondition! :P <3

2011-05-03 @ 19:43:24
URL: http://johaannaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0