VALBORG

Skulle gtt ner till brasan igr med Narin och Angela, fast innan när vi åt middag så åt vi en sås som det fanns ägg i!
Och angela är alergisk mot det ! :(
Så hon fick jätteont i magen och mådde illa och så. Och både mina, och hennes föreldrar hade druckit, så ingen kunde skjutsa hem henne... Fast tillslut så tog hon en taxi hem. Stackarn! Tänk at åka taxi ensam! Gud va hämskt! xd
Men iaf, då fick jag & Narin gå till brasan utan Angela. Vi kom ganska sent, så dom hade redan tänt brasan, och när vi va påväg dit så höll typ alla på att gå hem! xd
Men ah, vi stog lite framför brasan, sen va vi med i typ lotteri saker och sånt. Fast vi vann inte ;(
Fast man fick små påskägg som typ tröstpris, och vi tog typ hela nävarna fulla med det ;)
Höhöh, men det var sjukt kallt, så vi gick hem när raketerna var klara ;)
Och Narin fick inte sova hos mig :((
Attans! xd

Men här kommer bilder iaf! (:




Innan vi gick till brasan (:


Höhö, alla ägg vi ''tog''! :P



Jag vid fiskedammen! :D

Och Narin ;)

Fast man fick typ bara en lite påse med typ 2 små påäskägg i, och en klubba, och en bok som hette ''Fyra lejon äter middag'' Hahhahah xd


... ;) xd


Narin äter sockervadd ;P
'


Och jag ;)=


Fyverkeribilder:















The fire ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0