11-11-11-11-11!





Hejj alla brudishar! :D
Idag är det 11/11-11, fett tufft ju :D
Vi satt och räknade ner till att klockan skulle bli 11:11 oxå, hahah vi ringde typ fröken ur för vi ville va exakt. Men jag lyckades inte ställa in min mobil exakt, så min mobil gick en minut före. Så när min mobil va 11:11 så va det ju inte det på riktigt, så då tängte inte jag på att jag skulle pussa mobilen och önska mig något. Sen när det på riktigt var 11:11 så var ju inte min det, så jag försökte ändra tiden och då missade jag typ hela skiten tror jag, haha xd
Sen spolade jag tbx tiden flera gånger, för hann typ aldrig önska, sen råkade jag även avslöja min önskning för alla andra... haha xd Allt var helt kaos iaf, och det verkade typ bara va vi som brydde oss om att det var 11/11-11-11:11
Hahah, 5 älvor! xd






Hhaha, jag hann iaf ta kort på Ellens mobil när klockan var så mycket, hahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0